Δυναμική διαφημιστική προβολή
Ένα εντυπωσιακό budget ύψους 300.000 ευρώ, θα επενδύσει η διοργανώτρια εταιρεία προκειμένου να προβεί σε πλήθος από στοχευμένες ενέργειες marketing και προώθησης της FOODTECH 2023.
H FOODTECH, από το 2019 που διοργανώθηκε για πρώτη φορά, έχει αρχίσει με σταθερά βήματα να καθιερώνεται ως η μεγάλη έκθεση τεχνολογίας και εξοπλισμού για την παραγωγή, επεξεργασία, αποθήκευση και διακίνηση των Τροφίμων & Ποτών. H διοργανώτρια εταιρεία, έχοντας ως στόχο κάθε φορά να μεγιστοποιεί την προβολή της FOODTECH και κατ’ επέκταση να μεγιστοποιεί την επισκεψιμότητα και την εμπορική αποτελεσματικότητα των εκθετών της, επενδύει σημαντικά ποσά για την προβολή της έκθεσης, διαμορφώνοντας παράλληλα ένα προσεκτικά σχεδιασμένο marketing plan. Με ένα budget που θα ανέλθει στα €300.000, η διαφημιστική προβολή της FOODTECH 2023 θα κυριαρχήσει σε όλα τα media, ψηφιακά και μη.
Στόχος η προβολή σε Ελλάδα και εξωτερικό
Το πλάνο για την προώθηση της μεγάλης έκθεσης Τεχνολογίας και Εξοπλισμού για τον κλάδο Τροφίμων και Ποτών περιλαμβάνει πανελλαδική τηλεοπτική και ραδιοφωνική κάλυψη, digital marketing, barcode προσκλήσεις και καταχωρήσεις στον κλαδικό τύπο.
Αναλυτικότερα, το 46% του budget θα διατεθεί στην τηλεοπτική διαφήμιση σε όλους τους σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας, συνολικής διάρκειας 20 ημερών, το 22% σε ραδιοφωνική διαφήμιση συνολικής διάρκειας 15 ημερών σε 14 ραδιοφωνικούς σταθμούς με την μεγαλύτερη ακροαματικότητα στην Αττική και 2 σταθμούς στη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα ένα σημαντικό ποσοστό του 10% του marketing budget θα διατεθεί σε διαφημίσεις στον κλαδικό τύπο. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στο digital marketing καθώς το 22% του συνολικού budget έχει διανεμηθεί σε στοχευμένες καμπάνιες διάρκειας περίπου ενός χρόνου μέσω Google, Facebook, Instagram, email marketing και YouTube. Τέλος, θα σταλούν από την διοργανώτρια εταιρία 20.000 ονομαστικές barcode προσκλήσεων σε σημαντικά στελέχη επιχειρήσεων του κλάδου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της περαιτέρω διεθνοποίησης της έκθεσης θα υπάρξει αύξηση και στις στοχευμένες ενέργειες σε αγορές-στόχους του εξωτερικού επιδιώκοντας τη μέγιστη δυνατή ανάδειξη και προβολή της έκθεσης και σε παγκόσμιο επίπεδο. Συγκεκριμένα, η διοργανώτρια εταιρεία εκτός από την digital διαφήμιση σε στοχευμένες χώρες του εξωτερικού θα δαπανήσει και ένα σημαντικό ποσό προκειμένου για ενέργειες marketing να προσελκύσει πάνω από 350 σημαντικούς αγοραστές για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Hosted Buyers της έκθεσης.