Oι επισκέπτες απάντησαν: Είναι η έκθεση που δίνει λύσεις & παρουσιάζει τάσεις
Η FOODTECH κατάφερε να παρουσιάσει στους επισκέπτες της όλα τα νέα προϊόντα και τις τεχνολογικές εξελίξεις που καλύπτουν όλο το φάσμα της παραγωγής και την επεξεργασίας τροφίμων και ποτών, γεγονός που επιβεβαιώθηκε και από τα αποτελέσματα έρευνας που έγινε.
To γεγονός ότι η FOODTECH είναι μία έκθεση που ο επιχειρηματίας του κλάδου έχει βάλει στην agenda του και ξέρει ότι με την επίσκεψή του μπορεί να βρει όλες τις λύσεις και προτάσεις για την επιχείρησή του βγήκε και μέσα από έρευνα σε πλήθος επισκεπτών που πραγματοποίησε κατά τη διάρκεια και των τριών ημερών της έκθεσης η εταιρία ALCO. Σύμφωνα με αυτή, το 54% την επισκέφτηκε για να ενημερωθεί για τις εξελίξεις του κλάδου, 25% για να βρουν νέους προμηθευτές, 13% για να πραγματοποιήσουν παραγγελίες και 8% για να πάρουν προσφορές.
Εδώ λοιπόν, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να βρουν τα πάντα για την βελτίωση και αυτοματοποίηση της γραμμής παραγωγής της επιχείρησής τους, όλες τις απαντήσεις και πραγματικές λύσεις προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες παραγωγικές προδιαγραφές και καταναλωτικές συνθήκες. Δεν είναι τυχαίο το εύρημα της έρευνας ότι το 88% των επισκεπτών απάντησαν ότι βρήκαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τα οποία επισκέφτηκαν την έκθεση.
Μέσα από την έρευνα επίσης, σκιαγραφήθηκαν και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του επισκεπτικού κοινού αφού οι συμμετέχοντες στην έρευνα ήταν ιδιοκτήτες αλλά και ανώτερα στελέχη (Διευθυντές εργοστασίων, Μηχανικοί παραγωγής, Υπεύθυνοι ποιοτικού ελέγχου, R&D managers, Logistics managers, Υπεύθυνοι προμηθειών κ.λ.π.) των παραγωγικών και εμπορικών επιχειρήσεων του κλάδου Τροφίμων & Ποτών.
Το εύρος των εκθετών και των προϊόντων εντυπωσίασαν τους επισκέπτες
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το 92% έμειναν ικανοποιημένοι από την γκάμα και την εξειδίκευση των εταιριών που συνάντησαν. Στο εμπορικό σκέλος, ένα 24% δήλωσε ότι έκλεισε εμπορικές συμφωνίες κατά την διάρκεια του τριήμερου με εκθέτες ενώ ένα 45% προτίθεται να κλείσει μέσα στο επόμενο εξάμηνο. Φυσικά ένα ακόμα σημαντικό αποτέλεσμα της έρευνας είναι και το γεγονός ότι το 91% δήλωσε ότι η συνολική διοργάνωση ικανοποίησε τις προσδοκίες τους και για αυτό έχουν ήδη βάλει την διοργάνωση του 2025 στην agenda τους. Τέλος, το γεγονός ότι αποτέλεσε και μία έκθεση που ενημέρωσε για τις τάσεις και τις εξελίξεις στον κλάδο, επιβεβαίωσε και το ότι το 42% των συμμετεχόντων στην έρευνα παρακολούθησε και τα Workshops & Seminars.