foodtech tv
Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type
FoodTech

Τα στελέχη του fnb industry «επένδυσαν» στη FOODTECH 2019

Χιλιάδες decision makers από την βιομηχανία τροφίμων και ποτών επισκέφτηκαν την έκθεση και γνώρισαν από κοντά όλες τις εξελίξεις και τις τεχνολογίες για την βελτιστοποίηση και αυτοματοποίηση της επιχείρησής τους.  

Οι επιχειρηματίες του κλάδου που έψαχναν για καινοτόμα προϊόντα, υπηρεσίες και πρακτικές λύσεις για να βελτιώσουν, να αναπτύξουν ή και να αυτοματοποιήσουν την γραμμή παραγωγής της επιχείρησής τους, έδωσαν ραντεβού στην έκθεση FOODTECH. 18.000 στελέχη από 10.000 επιχειρήσεις της βιομηχανίας των τροφίμων και ποτών που επισκέφτηκαν την FOODTECH 2019, πήραν συγκεκριμένες απαντήσεις στα ζητήματα που θα επηρεάσουν το μέλλον του κλάδου και γνώρισαν από κοντά πρακτικές λύσεις για τις προκλήσεις του αύριο.

FOODTECH 2019
FOODTECH 2019

Μία έκθεση που έδωσε λύσεις, προτάσεις και απαντήσεις

Ανταποκρινόμενη στις μεγάλες προσδοκίες των επισκεπτών της αλλά και στα υψηλά standards που είχε θέσει από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε, η FOODTECH κατάφερε να παρουσιάσει στους επισκέπτες της -μέσω των 200 εκθετών της- όλα τα νέα προϊόντα και τις τεχνολογικές εξελίξεις που καλύπτουν όλο το φάσμα της παραγωγικής διαδικασίας, από την παραγωγή ασφαλών τροφίμων, την επεξεργασία, την συσκευασία, την αποθήκευση μέχρι και την διακίνηση. Εδώ λοιπόν, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να βρουν τα πάντα για την βελτίωση της γραμμής παραγωγής της επιχείρησής τους, όλες τις απαντήσεις στις ανάγκες τους, όλες τις πραγματικές λύσεις στα θέματα που απασχολούν την εταιρεία τους. Μέσα από τις δηλώσεις των επισκεπτών -όλοι εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για την ποιότητα των εκθετών ενώ δήλωσαν ότι ο κλάδος τους είχε ανάγκη μία τέτοια έκθεση- αλλά και από το πλήθος των εμπορικών επαφών και συζητήσεων που βλέπαμε να γίνονται σε όλη την διάρκεια της έκθεσης, αναδείχτηκε η μεγάλη επιτυχία που είχε η FOODTECH.

Οι decision makers του κλάδου έδωσαν ραντεβού εδώ!

Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του επισκεπτικού κοινού ήταν που πραγματικά κέρδισαν τις εντυπώσεις καθώς πλήθος από ιδιοκτήτες αλλά και ανώτερα στελέχη (Διευθυντές εργοστασίων, Μηχανικοί παραγωγής, Υπεύθυνοι ποιοτικού ελέγχου, R&D managers, Logistics managers, Υπεύθυνοι προμηθειών κ.λ.π.) των παραγωγικών και εμπορικών επιχειρήσεων του κλάδου Τροφίμων & Ποτών είδαν από κοντά μία πλήρη γκάμα προϊόντων και εξοπλισμού που απευθύνονται στις επιχειρήσεις που θέλουν να δημιουργήσουν ολοκληρωμένες μονάδες επεξεργασίας τροφίμων και ποτών, μηχανήματα και υλικά για την πρωτογενή και δευτερογενή συσκευασία, ingredients για την παραγωγή ασφαλών τροφίμων. Γνώρισαν από κοντά μηχανήματα και εξοπλισμό… βγαλμένα από το μέλλον, είδαν πώς θα μπορέσουν και αυτοί να εισάγουν αν δεν το έχουν κάνει ήδη την επιχείρησή τους στην 4η βιομηχανική επανάσταση.  Τέλος, επίσης, μέσα λοιπόν από τις ημερίδες που πραγματοποιήθηκαν στο stage του Hall 2, οι επισκέπτες της έκθεσης είχαν την ευκαιρία να «μελετήσουν» από κοντά πετυχημένα case studies του κλάδου που θα μπορέσουν να αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση για αυτούς, να δικτυωθούν με επαγγελματίες του κλάδου και να ανταλλάξουν ενδιαφέρουσες απόψεις τόσο με τους ομιλητές όσο και με τους συμμετέχοντες.

Βαθμός Ικανοποίησης Επισκεπτών FOODTECH 2019

Το 90% των επισκεπτών εκφράζουν την απόλυτη ικανοποίηση τους

To γεγονός ότι η FOODTECH ήταν μία έκθεση που είχε ανάγκη η αγορά και που πραγματικά ο επιχειρηματίας του κλάδου μπορεί να βρει όλες τις λύσεις και προτάσεις για την μονάδα παραγωγής, επεξεργασίας, συσκευασίας, βγήκε μέσα από τα εξαιρετικά αποτελέσματα της έρευνας επισκεπτών. Σύμφωνα με αυτή, οι επισκέπτες σε ποσοστό 90% δήλωσαν απόλυτα ικανοποιημένοι από την επίσκεψή τους και το 90% δήλωσαν διατεθειμένοι να επισκεφτούν και την επόμενη FOODTECH.

Στο εμπορικό σκέλος, ένα μεγάλο ποσοστό δήλωσε ότι έκλεισε εμπορικές συμφωνίες κατά την διάρκεια του τριήμερου με εκθέτες της FOODTECH ενώ ένα 84% προτίθεται να κλείσει μέσα στο επόμενο εξάμηνο. Φυσικά ένα ακόμα σημαντικό αποτέλεσμα της έρευνας είναι και το γεγονός ότι το 81% δήλωσε ότι η έκθεση κάλυψε τις εμπορικές ανάγκες για τις οποίες την επισκέφτηκαν.

Πιθανότητα επίσκεψης στην FOODTECH 2021

Επίσης, μέσα από την έρευνα επιβεβαιώθηκε και ο στόχος της εταιρείας να προσκαλέσει ένα πραγματικά ποιοτικό επισκεπτικό κοινό. Πιο συγκεκριμένα, το ποσοστό των εμπορικών επισκεπτών άγγιξε το τέλειο (99%) με το 89% να είναι decision makers των επιχειρήσεων στις οποίες δραστηριοποιούνται ενώ το 57% εξ αυτών να αποτελούν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.

H έρευνα πραγματοποιήθηκε από τη γνωστή εταιρεία ερευνών ALCO σε δείγμα 300 Ελλήνων επισκεπτών, decision makers στο σύνολό τους, οι οποίοι είτε είχαν, είτε σκόπευαν να ανοίξουν νέα επιχείρηση σχετική με τον κλάδο της Βιομηχανίας Τροφίμων και Ποτών. Διεξήχθη κατά τη διάρκεια των τριών ημερών της έκθεσης, με τη μορφή προσωπικών συνεντεύξεων, ενώ οι Έλληνες επαγγελματίες που συμμετείχαν προέρχονταν από ολόκληρη τη χώρα.

Νέα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΈΚΘΕΣΗΣ

Διαβάστε Περισσότερα

Newsletter form

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ

Διαβάστε Περισσότερα

SUPPORTED BY

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ