foodtech tv
Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type
FoodTech

Δυναμική διαφημιστική προβολή €300.000

Ένα εντυπωσιακό budget έχει διαθέσει η διοργανώτρια εταιρεία για μία στοχευμένη και δυναμική καμπάνια σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και digital περιβάλλον.

Μετά την πρώτη της εξαιρετικά επιτυχημένη διοργάνωση, η έκθεση FOODTECH επιστρέφει με ένα εντυπωσιακό budget, με στόχο να εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή επισκεψιμότητα. Στο πλαίσιο της προβολής της έκθεσης, καταρτίστηκε ένα διαφημιστικό πλάνο αξίας € 300.000 από τη διοργανώτρια εταιρεία. Με έντονη παρουσία σε όλα τα μέσα και στοχευμένο digital marketing plan -τόσο μέσω GDN campaign όσο και video στο YouTube-, η υψηλή επισκεψιμότητα και κατ’ επέκταση η εμπορική αποτελεσματικότητα για τους εκθέτες, είναι εξασφαλισμένη.

Στόχος η σφαιρική προβολή σε Ελλάδα και εξωτερικό

Το πλάνο για την προώθηση της μεγάλης έκθεσης Τεχνολογίας και Εξοπλισμού για τον κλάδο Τροφίμων και Ποτών περιλαμβάνει πανελλαδική τηλεοπτική και ραδιοφωνική κάλυψη, digital marketing, barcode προσκλήσεις και καταχωρήσεις στον κλαδικό τύπο.

Αναλυτικότερα, το 43% του budget έχει διατεθεί στην τηλεοπτική διαφήμιση σε όλους τους σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας, συνολικής διάρκειας 3 εβδομάδων, το 17% σε ραδιοφωνική διαφήμιση συνολικής διάρκειας 1,5 μήνα σε  10 ραδιοφωνικούς σταθμούς με την μεγαλύτερη ακροαματικότητα στην Αττική και 2 σταθμούς στη Θεσσαλονίκη.

Παράλληλα ένα σημαντικό ποσοστό του 8% του marketing budget έχει διατεθεί σε διαφημίσεις στον κλαδικό τύπο, ενώ το 14% στην αποστολή περισσότερων από 20.000 ονομαστικών barcode προσκλήσεων σε σημαντικά στελέχη επιχειρήσεων του κλάδου. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στο digital marketing καθώς το 18% του συνολικού budget έχει διανεμηθεί σε στοχευμένες καμπάνιες διάρκειας 4 μηνών μέσω Google, Facebook, Instagram, email marketing και YouTube.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της περαιτέρω διεθνοποίησης της έκθεσης έχουν γίνει και στοχευμένες ενέργειες σε αγορές-στόχους του εξωτερικού επιδιώκοντας τη μέγιστη δυνατή ανάδειξη και προβολή της έκθεσης και σε παγκόσμιο επίπεδο. Συγκεκριμένα η διοργανώτρια εταιρεία εκτός από την digital διαφήμιση σε στοχευμένες χώρες του εξωτερικού έχει δαπανήσει και ένα σημαντικό ποσό προκειμένου να προσελκύσει πάνω από 200 σημαντικούς αγοραστές που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Hosted Buyers της έκθεσης.

Νέα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΈΚΘΕΣΗΣ

Διαβάστε Περισσότερα

Newsletter form

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ

Διαβάστε Περισσότερα

SUPPORTED BY

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ