foodtech tv
Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type
FoodTech

Εμπορικό αποτέλεσμα & χτίσιμο πελατολογίου για τους εκθέτες

Η δυνατότητα να χτίσουν νέες εμπορικές σχέσεις αλλά και να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε ένα ευρύ και εξειδικευμένο επαγγελματικό κοινό, που είχε ως αποτέλεσμα σημαντικά εμπορικά οφέλη, χαρακτήρισαν τις απαντήσεις των εκθετών, στο πλαίσιο έρευνας ικανοποίησης.

Σύμφωνα με την τηλεφωνική έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρία ALCO, σε δείγμα 110 εκθετών, μετά την ολοκλήρωση της έκθεσης, η FOODTECH 2023 αποτέλεσε την ιδανική πλατφόρμα για να παρουσιάσουν οι εκθέτες τα προϊόντα & τις υπηρεσίες τους σε χιλιάδες στοχευμένους επαγγελματίες από όλους τους κλάδους της βιομηχανίας -λόγω και της συνδιοργάνωσης με την GLOBAL PACK-, να ενδυναμώσουν τις μέχρι στιγμής συνεργασίες τους αλλά και να «χτίσουν» νέες στρατηγικές εμπορικές σχέσεις.

Οι εκπρόσωποι των εκθετών που πήραν μέρος στην έρευνα ήταν Ιδιοκτήτες, Γενικοί Διευθυντές, Υπεύθυνοι παραγωγής εργοστασίου, Εμπορικοί Διευθυντές και δήλωσαν ικανοποιημένοι από την συμμετοχή τους καθώς είχαν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν πολύ ουσιώδη b2b meetings και τις τρείς ημέρες της έκθεσης, τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα είτε το επισφράγισμα άμεσων συνεργασιών είτε την ανανέωση ραντεβού για τελικές συζητήσεις αμέσως μετά το πέρας της έκθεσης.

Πιο αναλυτικά το 80% απάντησαν ότι έμεινα ικανοποιημένοι από τον αριθμό των επισκεπτών της έκθεσης και το 90% από την ποιότητα-επαγγελματική εξειδίκευση τους. Αναλύοντας τους λόγους για τους οποίους αποφάσισαν να συμμετέχουν στην έκθεση, τα στελέχη των εκθετών απάντησαν χαρακτηριστικά ότι το 44% θέλησε να αναπτύξει το πελατολόγιο του, το 24% να ενισχύσει το brand της εταιρίας του, το 10% να παρουσιάσουν τα νέα τους προϊόντα και το 10% να ενισχύσουν τις ήδη υφιστάμενες συνεργασίες.

Συμμετοχή με σημαντικό εμπορικό αποτέλεσμα

Το ποσοστό του 86% των εκθετών δηλώνουν ικανοποιημένοι από την συμμετοχή τους και το 82% ότι θα συμμετάσχουν και στην διοργάνωση του 2025, έρχονται για να επιβεβαιώνουν ότι αποτελεί ένα σημαντικό κέντρο επενδύσεων, δυναμικό εμπορικό forum. Το γεγονός ότι με βάση την έρευνα το 59% των εκθετών θεωρεί ότι καλύφθηκαν πολύ και αρκετά οι εμπορικοί του στόχοι ενώ ένα πρόσθετο 32% εκτιμά ότι οι εμπορικοί του στόχοι καλύφθηκαν σχετικά, αποτελούν σημαντικές ενδείξεις ότι η έκθεση είχε έντονο εμπορικό χαρακτήρα αλλά και δημιούργησε ικανές προσδοκίες στους εκθέτες που συμμετείχαν. Πολύ σημαντικά ευρήματα όσον αφορά την εμπορική αποτελεσματικότητα που είχε έκθεση είναι τα παρακάτω: Το 66% των εκθετών έκλεισε συμφωνίες  με τους επισκέπτες κατά την διάρκεια της έκθεσης ενώ το 87% εκτιμά ότι πρόκειται να κλείσει συμφωνίες μέσα στους επόμενους μήνες. Επίσης, το 67% συμμετείχαν σε b2b meetings με τους hosted buyers.

Νέα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΈΚΘΕΣΗΣ

Διαβάστε Περισσότερα

Newsletter form

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ

Διαβάστε Περισσότερα

SUPPORTED BY

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ